سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و پیکان در لیگ برتر | اوسمار بعد از استقلال، به یک استقلالی رسید

  • کد خبر: ۲۱۷۵۵۲
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و پیکان در لیگ برتر | اوسمار بعد از استقلال، به یک استقلالی رسید
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۴۵ فردا (یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲) در استادیوم آزادی تهران به مصاف پیکان می‌رود. سرخ پوشان که هفته قبل و در یک بازی سرد و کسل کننده با تساوی بدون گل مقابل رقیب سنتی متوقف شده بودند، حالا برای آنکه از کورس قهرمانی عقب نیفتند باید پیکان را زمین‌گیر کنند و با امتیاز کامل از زمین مسابقه خارج شوند.

پرسپولیس در حالی به مصاف پیکان می‌رود که خودروسازان با رضا عنایتی فوتبال بهتری را ارائه می‌دهند و حالا این سرمربی استقلالی می‌تواند یقه پرسپولیس را بگیرد و کمک شایانی به تیم محبوبش در رسیدن به قهرمانی بکند. پیکان در دو هفته گذشته دو برد شیرین مقابل سپاهان و ملوان کسب کرده و همین نتایج به خوبی نشان می‌دهد کار برای تیم اوسمار چندان راحت نخواهد بود.

عنایتی با استفاده از تاکتیک دفاع در زمین خودی و زدن ضدحمله فعلا موفق بوده و همین تاکتیک می‌تواند برای سرخ‌های پایتخت دردسرساز شود.

در حال حاضر پرسپولیس با ۴۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و پیکان با ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->